Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Hírek

arr3ÁlláslehetőségA MALAHA PROFESSIONAL Bt. az alábbi pozíció betöltésére keres munkatársat:   Területi... arr3Gyűjtsd a pontokat és vásárolj kedvezményesen   2017. február 6 - tól bevezetésre került webshopunkban a vásárlások után járó pontgyűjtések... arr3Porpúderek minden mennyiségben, minden igénynek!     HIGH DEFINITION BAMBOO Fixáló porpúder   Három színben Tökéletesen mattosítja az arcot és... arr3Beauty Forum 2016arr3STAY On Szemhéjpúder akció     STAY ON MATT és STAY ON SHINE SZEMHÉJPÚDER AKCIÓ  -  EGYET FIZET KETTŐT KAP   KIZÁRÓLAG... arr32016.március 6. - Miskolc Kézműves kupa    ...

Kapcsolat

MALAHA PROFESSIONAL Bt.
Bemutatóterem:
1034 Budapest, Selmeci u. 18.
Telefonszám: 06 30 823 3596; 06 30 823 3597
office(a)malaha.hu

 

 

PARTNEREINK

 

 

 

 

 

 

 

 

 


» ÁSZF
Általános szerződési feltételek

Üzemeltető

MALAHA PROFESSIONAL Bt.

Cím: 1039 Budapest, Pünkösdfürdő u. 48/b IV/2

Bemutatóterem: 1039 Budapest, Pünkösdfürdő u. 52-54. I.em. Self Store Plaza

 

Adószám: 21455120-2-41

Nemzetközi adószám: HU21455120

Cégjegyzékszám: 01-06-752802 (Fővárosi Törvényszék Cégbírósága)

Adatvédelmi Nyilvántartási Szám: NAIH-71374

 

Szakmai webshopunkban történő vásárláshoz regisztráció szükséges, melynek véglegesítéséhez a szépségipari szakmai végzettség igazolása szükséges! Regisztráció után a végzettségét igazoló dokumentumot küldje el az office@malaha.hu e-mail címre.


A dokumentum megküldése után regisztrációját 24 órán belül véglegesítjük!

 

Vásárlás

A megrendelésről, annak leadását követő 24 órán belül visszaigazoló e-mailt küldünk.

Banki átutalás esetén a vásárlás, megrendelés abban az esetben minősül elfogadottnak, amennyiben a megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanapon belül megtörténik a megrendelés teljes összegének az átutalása.

Amennyiben az átutalás 3 munkanapon belül nem történik meg, abban az esetben emlékeztető e-mailt küldünk.

Ha az átutalás a megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon belül nem történik meg, abban az esetben a megrendelést töröljük

 

Szállítási feltételek

Banki átutalás fizetési mód esetén a pénzösszeg bankszámlánkon történő jóváírását követő 5 munkanapon belül postázzuk a megadott szállítási címre a megrendelt terméket.

Pick-Pack pontos átvétel esetén a termék átvehető a megrendelés leadását követő 5. munkanaptól.

Bruttó 30.000 Forint feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!

Személyes átvétel lehetséges bemutatótermünkben (Self Store Plaza 1039 Budapest, Pünkösdfürdő u. 52-54. I.em) előzetes időpontegyeztetés után.

 

Fizetési feltételek

Banki átutalás esetén a megrendelésre vonatkozó visszaigazolásban szereplő bankszámlaszámra.

Pick-Pack pontos utánvétes átvétel esetén előreutalással vagy a csomag kézhezvételekor.

Készpénzes fizetés lehetséges személyes átvétel esetén bemutatótermünkben.

Bankkártyás fizetés a barion rendszeren keresztül.

 

Rendelés lemondása, elállás joga

Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretne lemondani, azt kérjük e-mail címünkön (office@malaha.hu), írásban jelezze.

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 napon belül. Írásbeli lemondás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül. Futáros kiszállítás esetén a sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a Paulo Trade Bt. címére (1039 Budapest, Pünkösdfürdő u. 48/b IV/2), és a megérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a Paulo Trade Bt. elengedett a házhoz szállításkor.

Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ill. követelhetjük az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli.

 

Rendelés késése

Sajnos olykor megeshet, hogy átmeneti készlet hiány miatt a rendelést nem tudjuk a vállalt határidőre teljesíteni. Ilyen esetben mindig igyekszünk a késésről és ha ismert, a szállítás új várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni a megrendelőt.

A rendelés két részletben történő szállításáról, átvételéről, illetve annak esetleges költségeiről érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál. (+36 30 823 3596 vagy a +36 30 823 3597-es telefonszámok valamelyikén, vagy az office@malaha.hu e-mail címen)

 

Pontgyűjtési rendszer

2017.február 6-tól bevezetésre került webáruházunkban a pontgyűjtési rendszer.

Vásárláskor minden elköltött 10 Ft után 1 pont íródik jóvá a vásárló felhasználói fiókjában.

Levásárláskor 4 pont = 1 Ft.

A felhasználói fiókban felhalmozódott pontokkal a szállítási költség nem egyenlíthető ki!


FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

 

MDllY